İSTANBUL 2022
Yüzyıllık Okullar 10. Ara Güler Fotoğraf Yarışması İstanbul’daki 100 yıllık Liselerin Öğrencilerini Mezunumuz Ara Güler’in adına düzenlediğimiz yarışmaya bekliyoruz. Konu: İstanbul Amaç: Liseli gençlerimizin, gözlemledikleri İstanbul’u; semtler, insanlar, sosyal ve kültürel özellikler, v.b. çeşitli yönleriyle fotoğraflara yansıtmalarıdır.Son Katılım: 15 Nisan 2022, Saat: 17.00Değerlendirme: 20 Nisan, 2022Sonuç Açıklama ve Ödül Dağıtımı: 27 Nisan 2022, Çarşamba, saat:…
İSTANBUL 2021
Yüzyıllık Okullar 9. Ara Güler Fotoğraf Yarışması Sonuçları Bu yıl yarışmamıza; 13 Okul54 Öğrenci143 Fotoğraf ile katılmıştır. Mansiyonlar
Ն.Ա.Տ. ՄԵՍՐՈՊ ԱՐՔ. ՄՈՒԹԱՖԵԱՆ ՎԱԽՃԱՆԵՑԱՒ
Բիւր Յարգանք ու Սիրով Կը ԽոնարհինքԲարոյական Ներկայութեան Առջեւ ՄԵՐ ԱՄԵՆԱՍԻՐԵԼԻ ԿՐԹԱՍԷՐ, ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԷՐ, ՄՇԱԿՈՒԹԱՍԷՐՄՏԱՒՈՐԱԿԱՆ ՊԱՏՐԻԱՐՔԻՆ Տ. ՄԵՍՐՈՊ Ս. ԱՐՔ. ՄՈՒԹԱՖԵԱՆԻ Տնօրէնութիւն, Ուսուցչական Կազմ, Պաշտօնէութիւն, Ծնողք եւ ԱշակերտութիւնԱզգային Կեդրոնական Վարժարանի
İSTANBUL 2019
Yüzyıllık Okullar 8. Ara Güler Fotoğraf Yarışması Sonuçları Bu yıl yarışmamıza; 23 Okul115 Öğrenci294 Fotoğraf ile katılmıştır. Mansiyonlar
2018 Kasım Etkinliklerimiz
Uz. Psikolog-Danışman Elif Kaleli ile Teknoloji Sunumu Okulumuz velileri Teknoloji Bağımlılığı ve Sınav Kaygısı konulu rehberlik seminerinde bir araya geldi. Tören salonumuzda yapılan seminerde, Uz. Psk. Dnş. Elif Kaleli, teknolojinin güvenli kullanımı, mavi ekranın yaş gruplarına göre kullanım süresi, teknoloji bağımlılığının nedenleri-sonuçları ve bu hususta neler yapılabileceğine dair bilgi verdi. Ayrıca sınav kaygısı yaşayan öğrencilere nasıl…
2018 Ekim Etkinliklerimiz
Prof. Dr. Erkcan ÖZCAN öğrencilerimizle buluştu Okulumuzu ikinci kez ziyaret eden Elektrik-elektronik mühendisi ve fizikçi Prof. Dr. Veysi Erkcan ÖZCAN 1 Ekim 2018 Pazartesi günü öğrencilerimize “Yer Çekimi ve Simya” başlıklı konuşmasını yaptı. Büyük Patlama Teorisinden günümüze bilimin ilerleyişi, tarihsel süreç içerisinde simyadan yola çıkarak bugünki teknolojiyi anlamak ve günümüz teknolojisiyle yapılan ileri deneyler konusunda bilgiler verdi….

